UHBMY;
Assalamulaikum, Welcome to my lovely blog. This is were i post, shout everything that i like, about me, some tutorials for blog, freebies, godies and freebies blogskins. Please behave yourself when u were here, no harsh word. Dont forget to leave your footstep. So, i can visit you back ^^ {  Online Users }
HOME LINKIES TUTORIALS BLOGSKINS ASK.FM FOLLOW


Sunday 1 June 2014 - 0 COMMENTS

pict kenangan ceh

Hola guys! dah lama tak update pasal diri sendiri kah kah kah asik asik pasal tutorial je, korang pun mesti bosan kan? :p aku ni memang suka recycle basecode semua skins aku. Tengok lah tu, skins new look baru ni semua guna basecode skins lepas lepas. Kesuntukan code katekoo. Lol. 

Memang patern skins aku ni pon lebih kurang je. warna pon lebih kurang je. Kan aku dah kata, memang aku ni suka blog aku warna putih dengan grey. aku tak suka warna yang abstrak sebab bila aku dah lama tak tengok blog aku, aku mudah rasa rimas. Tapi kalau dah mood gila gila tu, memang warna merah pekat pon boleh aku buat tapi buat masa sekarang ni otak aku belum gila gila lagi. so aku decide nak buat yang "simple but nice" hahaha nice lah sangat. 

Cakap pasal skins lepas pulak kan, korang mesti tahu yang aku akan freebieskan. Yes! memang pon aku nak freebieskan so sabar ye, aku belum edit lagi code tu. Kalau aku tak freebieskan aku akan buang code tu selama lamanya. korang pon suka aku freebieskan so aku bagi jelah. 

Dah lewat malam ni ceh sakai. panjang aku bebel so dah pukul 12 ni mean dah 1 JUNE 2014! Kepada owner code or pict yang belum saya credit sila sent kat cbox eh? :3

Labels:






Post a Comment


View

Credit

© 1 Jan 2016 - Skins by UHBMY Cute icon from Pixel and other from wana.